najczęś


POMOC TECHNICZNA

DRUK ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:

Przed przysłaniem urządzenia proszę pobrać i wypełnić Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego.
Wypełniony formularz proszę dołączyć do reklamowanego urządzenia.
Dla każdego urządzenia proszę wypełnić jeden formularz.
Poprawnie wypełniony formularz przyśpieszy czas naprawy urządzeń.

INFORMACJA O PROCEDURZE ZWROTU URZĄDZEŃ:

Od 1 styczna 2016 zostaje wprowadzona nowa procedura zwrotu urządzeń. W przypadku zwrotu zakupionych urządzeń uprzejmie prosimy o wydrukowanie i dostarczenie wypełnionego formularza wraz ze zwracanymi urządzeniami. Wprowadzenie powyższej procedury przyśpieszy proces zwrotu oraz wyeliminuje ewentualne pomyłki.

PRZED KONTAKTEM Z NAMI:

Przed rozmową telefoniczną z działem technicznym proszę przygotować następujące informacje: typy kamer oraz rejestratorów oraz wersje firmware urządzeń, informacje o sposobie zasilania PoE/12V, topologii sieci itp. A w przypadku pytań związanych z siecią Internet: rodzaj łącza, IP publiczne, informację o przekierowanych portach.


FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:



Odpowiadając na pytania dotyczące możliwości prowadzenia live streamingu.

odpowiedź: Załączamy instrukcję uruchomienia takiej usługi w oparciu o serwis youtube.com
WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ TUTAJ



Rejestrator HD i7-T2xxxx pokazuje mniej kanałów IP niż według karty katalogowej.

odpowiedź: Rejestratory HD TVI/CVI/AHD modele z serii i7-T2xxxx wraz z aktualizacją firmware do wersji 4.20 otrzymały możliwość obsługi większej ilości kanałów IP. Zwiększona ilość kanałów dostępna jest w trybie 'Enhanced IP', który należy aktywować w zakładce 'ogólne' ustawień w menu głównym rejestratora.
ZRZUT USTAWIEŃ



Jak włączyć ONVIF w kamerach IP serii i7?

odpowiedź: Kamery IP serii i7 od wersji firmware V5.5.3 w domyślnych ustawieniach nie umożliwią połączenia po protokole ONVIF, tzn. przy próbie łączenia wystąpi 'błąd użytkownika lub hasła'. Aby umożliwić połączenia z poziomu web menu należy aktywować obsługę ONVIF oraz utworzyć konto dla użytkownika ONFIV.
ZRZUT USTAWIEŃ
Można wybrać poziom uprawnień. Korzystając z ONVIF należy łączyć się do kamery tak utworzonym loginem i hasłem.


Mam problem z wyświetleniem na przeglądarce internetowej.

odpowiedź:  Pełna instrukcja dostępna TUTAJ


Jak odzyskać hasło administratora w urządzeniach INTERNEC.

odpowiedź:  Pełna instrukcja odzyskiwania haseł dostępna TUTAJ



Mam problem ze zmianą adresu IP kamery z menu rejestratora.

odpowiedź:  W przypadku nowego systemu sprawdź, czy kamera jest aktywna korzystając z programu SADP http://www.internec.pl/programy/sadp.html Zapoznaj się z instrukcją: http://www.internec.pl/files/instrukcje/Aktywacja_urzadzen_Internec_v201509.pdf
Inną przyczyną może być błąd hasła, spróbuj zalogować się przez przeglądarkę lub program i7-VMS.




Nie mogę uruchomić funkcji DDNS na rejestratorze.

odpowiedź :  Sprawdź ustawiania sieci adres IP, brama i adresy DNS. Następnie w zakładce ustawienia sieciowe DDNS wpisz wymyśloną nazwę domeny wykorzystując małe litery (ewentualnie cyfry ale nie na początku), staraj się żeby nazwa była unikalna.



Czy mogę mieć dostęp zdalny do kamer na Mac OS i systemach Linux?

odpowiedź:  Na systemach Linux nie ma takiej możiwości. W celu pobrania programów na Mac OS prosimy o wysłanie pytania do działu technicznego z informacją o wersji systemu.



Mam internet mobilny bez adresu publicznego. Jak mogę uzyskać zdalny podgląd do kamer?

odpowiedź:  Należy wykorzystać platformę Guardingvision - instrukcja dostępna TUTAJ



Jak dodać urządzenie (NVR, DVR serii i7) do konta P2P, gdy urządzenie jest przypisane do innego konta P2P o nieznanych parametrach logowania. Tzn. jak usunąć urządzenie (NVR, DVR serii i7) z konta P2P, jeżeli nie wiadomo jakie to konto.

odpowiedź:  TUTAJ



Czy mogę uzyskać 'wyskakujący' obraz dla kamery, na której wystąpiła detekcja ruchu?

odpowiedź:  Tak. Dla rejestratorów i7-D/H/N/T na podłączonym monitorze dowolna kamera po detekcji ruchu może wskakiwać na pełny ekran. Dla programu i7-VMSv2 dla każdego obsługiwanego kanału z urządzenia IP może się automatycznie otwierać okno podglądu kamery po detekcji ruchu. Podobną funkcjonalności można uzyskać dla innych zdarzeń np. przekroczenia linii.



Czy mogę uzyskać sygnalizację dźwiękową, gdy wystąpiła detekcja ruchu?

odpowiedź:  Tak. Dla rejestratorów i7-D/H/N/T detekcja ruchu z dowolnej kamery może być sygnalizowana dźwiękiem. Dla programu i7-VMSv2 detekcja ruchu dla każdego obsługiwanego kanału z urządzenia IP może być sygnalizowana dźwiękiem w programie. Podobną funkcjonalność można uzyskać dla innych zdarzeń np. przekroczenia linii.



Zielone kwadraciki na obrazie - jak włączyć i wyłączyć wizualizację detekcji ruchu?

odpowiedź:  W podglądzie przez przeglądarkę w konfiguracja → ustawienia lokalne > reguły. W programie i7-VMSv2 konfiguracja systemu → zaznaczanie po wykryciu ruchu.



Mam słabą jakość obrazu w rejestatorach HD-TVI w nagraniu oraz w poglądzie przez sieć. Jak rozwiązać ten problem?

odpowiedź:  Dla rejestratorów należy wybierać jakość 'wysoka' lub 'najwyższa' w parametrach kodowania.



Po aktualizacji przeglądarki Google Chrome do wersji 45.x.xxxx nie działa połączenie z kamerami, rejstratorami.

odpowiedź:  Przeglądarka Google Chrome w wersji 45 przestała obsługiwać standard NPAPI, co ma wpływ na wtyczki Silverlight, Java, Facebook Video, Webcomponent i inne wtyczki oparte na NPAPI. Produkty Interneca kamery i rejestratory wykorzystują Webcomponent do komunikacji z przegladarkami. Tak więc po aktualizacji przeglądarki Chrome do wersji 45(proces aktualizacji przebiega automatycznie bez udziału użytkownika) nie można korzystać w pełni z urządzeń Interneca.
Zalecamy obsługę przez program i7-VMS lub przez przeglądarki Mozilla Firefox, Opera.




Po aktualizacji przeglądarki Google Chrome do wersji 42.x.xxxx nie wyświetla mi się okno logowania. Wcześniej logowałem sie przez Google Chrome i nie było problemu.

odpowiedź:  Google Chrome od wersji 42.x.xxxx wyłączyła obsługę wtyczki NPAPI, która jest wykorzystywana przez produkty Interneca.Aby włączyć proszę w pasku adresu w przeglądarce Chrome wpisać "chrome://flags/#enable-npapi" i kliknąć Enter. W otwartym oknie należy znaleźć wpis "Włącz interfejs NPAPI Mac, Windows Umożliwia korzystanie z wtyczek NPAPI. #enable-npapi" i należy kliknąć "Włącz" i ponownie uruchomić przeglądarke. Możliwe że będziemy musieli jeszcze zainstalować webcomponent.Po tej operacji już powinno działać prawidłowo logowanie.



Jakie dyski HDD są obsługiwane przez rejestratory Internec?

odpowiedź: WERSJA POLSKA: http://www.internec.pl/files/instrukcje/HDD_Supported_List_for_Internec_NVR_DVR_2018_PL_v2.pdf





Jakie karty SD obsługują kamery Interneca?

odpowiedź:  Lista kompatybilnych kart znajduje się TUTAJ



Jaki jest adres fabryczny urządzeń (kamer, rejestratorów, koderów, itp.)?

odpowiedź:  192.0.0.64, a kamery i7-G lub i5: 192.168.1.168



Jakie jest hasło fabryczne dla urządzeń (kamer, rejestratorów, koderów, itp.)?

odpowiedź:  Dla wersji firmware poniżej 5.2.0 urządzenia domyślnie mają hasło "admin" lub "12345". Urządzenia z nowszym oprogramowaniem wymagają ustalenia hasła przez użytkownika podczas pierwszego uruchomienia.



Czy mogę podejrzeć obraz z produktów Internec na urządzeniach mobilnych?

odpowiedź:  Tak, aplikacja i7-MVS Guard jest przeznaczona do podglądu i obsługii produktów Internec.
Aplikacja i7-MVS Guard jest dostęna na platformy mobilne: Androida i iOS. Na każdy z tych systemów jest inna aplikacja lecz posiada taką samą nazwę i funkcjonalność.




Skąd mogę pobrać aplikację i7-MVS Guard na Androida?

odpowiedź:  Aplikację można pobrać ze sklepu Play (link). Wystarczy wpisać i7-MVS i powinna wyszukać się aplikacja.



Skąd mogę pobrać aplikację i7-MVS Guard na Iphona / Ipada?

odpowiedź:  Aplikację można pobrać ze sklepu z aplikacjami Apple Store. Wystarczy wpisać i7-MVS i powinna wyszukać się aplikacja.


Czy aplikacja jest płatna?

odpowiedź:  Aplikacje i7-MVS Guard są bezpłatne.



Czy i na jakich przeglądarkach mogę oglądać obraz z kamer Internec?

odpowiedź:  Obraz można oglądać w każdej obecnie dostępnej przeglądarce na komputer. Podczas pierwszego zalogowania przez przeglądarkę należy pobrać Web Component. Dodatek ten sam zasugeruje pobranie go.



Czy mogę mieć zdalny dostęp do monitoringu w innym miejscu na świecie?

odpowiedź:  Tak, wystarczy posiadać adres publiczny, ustawić bramę oraz przekierować porty na routerze. Można również wykorzystać platformę Guardingvision.



Czy jeżeli mam zmienny adres IP mogę mieć zdalny dostęp?

odpowiedź:  Należy wykorzystać zewnętrzny serwer DNS lub platformę Guardingvision.



Jak mogę zasilać kamery HDTVI marki Internec?

odpowiedź:  Kamery HDTVI możemy zasilać zasilaczem DC 12V.



Jak mogę zasilać kamery IP marki Internec?

odpowiedź:  Kamery IP możemy zasilać zasilaczem DC 12V lub poprzez switch POE wg standardu IEEE 802.3af/at (wymagany standard jest zależny od poboru prądu przez kamerę)(niektóre nieliczne modele kamer nie mają możliwości zasilania POE).



Jak mogę zasilać kamery PTZ marki Internec?

odpowiedź:  Kamery PTZ możemy zasilać zasilaczem AC 24V. Większość kamer PTZ IP ma możliwość zasilania POE lub Hi-POE (szczegóły w specyfikacjach technicznych).



Jak mogę uzyskać ponownie hasło w urządzeniach Internec?

odpowiedź: 





Jak mogę przeprowadzić aktualizację firmware w urządzeniach marki Internec?

odpowiedź:  W celu otrzymania plików niezbędnych do aktualizacji należy skontaktować się z działem technicznym i podać model urządzenia oraz obecną wersję firmware. Technicy w odpowiedzi wyślą pliki z oprogramowaniem, które należy zainstalować w podanej przez dział techniczny kolejności. Zainstalowanie od razu najnowszej wersji firmware może doprowadzić do uszkodzenia urządzenia.
Należy zapewnić nieprzerwany proces aktualizacji. Przed aktualizacją należy upewnić się, że firmware jest przewidziany dla danego modelu. Przerwanie rozpoczętej aktualizacji lub próba aktualizacji niepoprawnym firmwarem może spowodować uszkodzenie urządzenia. Usterki powstałe na skutek niepoprawnej aktualizacji nie podlegają naprawie gwarancyjnej - naprawa jest płatna.




Aktualne wersje firmware

odpowiedź:  W celu uzyskania plików do aktualizacji, do Działu Technicznego INTERNEC, należy przesłać pełny model urządzenia oraz aktualnie zainstalowaną wersję firmware.
Listę aktualnych wersji firmware ZNAJDZIESZ TUTAJ



Jak przełączyć tryb wyjścia wideo w kamerze 4 w 1 (kamery TVI/AHD/CVI/CVBS)?

odpowiedź:  Kamery 4 w 1 (TVI/AHD/CVI/CVBS) posiadają hermetyczny przełącznik lub joystick na kablu.
Gdy chcemy przełączyć tryb wideo kamery z joystickiem należy podłączyć ją do zasilania i nacisnąć joystick w kierunku przypisanym dla danego trybu wideo (jest to opisane na etykietce obok joysticka) i przytrzymać go przez 5-6 sekund. Po tym czasie kamera wyda z siebie dźwięk cichego kliknięcia i przełączy się na żądany tryb, a na obrazie z kamery powinna pojawić się informacja o obecnym trybie wideo.
W przypadku kamery z przełącznikiem w celu zmiany trybu wideo należy podłączyć kamerę do zasilania, odkręcić kapturek ochronny przełącznika i przytrzymać przełącznik wciśnięty przez 5-6 sekund. Po tym czasie kamera wyda z siebie ciche kliknięcie, a na obrazie z kamery powinna pojawić się informacja o aktualnym trybie wideo. W celu przełączenia do następnego trybu należy odczekać 5 sekund po puszczeniu przycisku i ponownie go przytrzymać. Po ustawieniu żądanego trybu wideo należy zakręcić z powrotem kapturek ochronny przełącznika, aby zabezpieczyć go przed wilgocią.




Jak zarchiwizować fragment nagrania?

odpowiedź:  Instrukcja jak to zrobić przy pomocy i7-VMS znajduje się TUTAJ



Jak dodać kamerę IP do rejestratora przy pomocy RTSP?

odpowiedź:  Instrukcja jak to zrobić przy pomocy i7-VMS znajduje się TUTAJ



Jak połączyć kilka nagrań (np. z detekcji ruchu) w jeden plik?

odpowiedź:  Instrukcja jak to zrobić przy pomocy i7-VMS znajduje się TUTAJ



Na czym polega inteligentne wyszukiwanie nagrań w rejestratorach Internec?

odpowiedź: